Édes Ízek

Megédesítve az élet is szebb

Valentin-napi marcipános szívtorta

2016. február 14. 21:55 - Telek Mátrai Évi

fejlec_4.jpg

Legújabb tortám egy Valentin-napi marcipános szívtorta.

Az elkészítéséhez két db 3 tojásos piskótát készítettem a 10 szeletes tortaformámban, annyi különbséggel, hogy a tésztájához raktam egy kis piros festéket is, hogy a tortám közepe is piros színű legyen.

Sütőpapírból kivágtam egy szívformát, ennek segítségével vágtam körbe a piskótáimat is szív alakúra.

img_0947.JPG img_0922.JPG img_0923.JPG

Ezután elkészítettem a marcipán krémet: felvertem kb. 4 dl Hulalát, adtam hozzá 2 habfixálót, kb. két evőkanál porcukrot, kb. két kávéskanál marcipán aromát és piros ételfestéket. 

Az első piskótát megkentem a krémmel, francia drazsét szórtam  rá, majd még egy piskóta, és az egészet befedtem krémmel.

img_0924.JPG img_0925.JPG img_0928.JPG

A tortát piros marcipánnal vontam be, amit először nedves kézzel át kell gyúrni, majd sima felületen kinyújtani akkorára, ami valamivel nagyobb, mint a torta átmérője + a magassága kétszer. Óvatosan rásimítjuk. Az aljára két hosszabb szálat gyúrtam marcipánból, ezeket összetekergettem, és ezzel vontam körbe az alját.

Kinyújtottam egy kis darab fehér marcipánt is, és kis szíveket szurkáltam ki belőle sütikinyomóval, a torta tetejét ezekkel a kis szívekkel díszítettem.

img_0930.JPG img_0933.JPG img_0946.JPG

Ezután egy injekciós tű-szerűségbe krémet töltöttem, és a torta egyik oldalát kacskaringós mintával díszítettem.

img_0942.JPG img_0948.JPG img_0955.JPG

Boldog Valentin-napot!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://edesizek.blog.hu/api/trackback/id/tr878391124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása