Édes Ízek

Megédesítve az élet is szebb

Raffaello bonbon golyók

2016. március 14. 22:00 - Telek Mátrai Évi

fejlec_6.jpg

Hozzávalók:

  • 160 g sovány tejpor
  • 60 ml víz
  • 95 g vaj vagy margarin
  • 85 g porcukor
  • 80 g kókuszreszelék + a panírozáshoz
  • kb. 30 szem hántolatlan, egész szem mandula

A margarint felolvasztjuk kicsit, a tejport összekeverjük egy tálban a 80 g kókuszreszelékkel, a vizet és a porcukrot pedig egy edényben feltesszük főni. 

img_1004_1.JPG img_1002.JPG img_1001.JPG

Ha felforrt, levesszük a tűzről, és hozzáadjuk a kókuszos tejport. Ha elkevertük, hozzáadjuk a vajat is. Az egészet jól összekeverjük, és kicsit hagyjuk hűlni, hogy a vaj szilárduljon.

img_1003.JPG img_1005.JPG img_1006.JPG

Ha már jól formázható a massza, kis félkört mintázunk belőle, aminek a közepébe teszünk egy szem mandulát. A mandulát körbevonjuk a masszával úgy, hogy kis golyót kapjunk.

img_1007.JPG img_1008.JPG img_1009.JPG

A kész kis golyókat kókuszreszelékbe forgatjuk, és kész is vannak a kis Raffaello golyók.

Én viszont ezt még kicsit megvariáltam. :) A tészta egy kisebb részébe kakaóport kevertem, így barna golyókat is kaptam. Vízgőz felett felolvasztottam egy fél tábla étcsokit és egy fél tábla fehér csokit.

img_1010.JPG img_1011.JPG img_1012.JPG

A fehér golyók egy részét, amit nem forgattam kókuszba, belemártogattam az étcsokiba, a barna golyókat pedig a fehér csokiba. Ezután néhány tetejét ellenkező színű csokival csurgattam le, néhányra pedig mandula szeleteket tettem, de ez rengetegféleképpen variálható.  

Kész is vannak a Raffaello bonbon golyók:

img_1013.JPG img_1022.JPG img_1025.JPG
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://edesizek.blog.hu/api/trackback/id/tr528476948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása