Édes Ízek

Megédesítve az élet is szebb

Tiramisu

2016. január 25. 18:51 - Telek Mátrai Évi

tiramisu_fejlec_1.jpg

Elkészítés:

Első lépésként én mindig a kávét főzöm le, mert nem baj, ha ez kicsit tud hűlni. Én két nagy adag kávét főzök, kevés cukorral, tejjel és két kávéskanál rum aromával ízesítem.

Ezután három tálra lesz szükség.

Az első tálba elkeverek 3 tojássárgáját 25 dkg mascarponéval (helyettesíthető sima natúr vajkrémmel is, bár én mascarponéval jobban szeretem), és 3 teáskanál cukorral. Egy kis kanál vanília kivonatot is adok hozzá.

A második tálba felverek 3 dl Hulala habtejszínt 2 tasak habfixálóval.

A harmadik tálba pedig a három tojásfehérjét verem fel 3 kiskanál porcukorral.

img_0748.JPG img_0750.JPG img_0751.JPG

Ezután mind a három tálban lévő dolgot egybekeverem. Én az elsőbe teszem a másik kettőt, óvatosan beleforgatva, hogy a habok ne essenek nagyon szét.

Majd előveszek egy nagyobb üvegtálat, és az alját elkezdem a kávéval áztatott babapiskótával kirakni. Akkor jó a piskóta, amikor kicsit már puhára szívta magát, de még nem esik szét. 

Ha végigraktam az alját, jön rá egy adag krém szép egyenletesen elsimítva, majd egy kis kakaóval meghintem a tetejét.

img_0752.JPG img_0753.JPG img_0754.JPG img_0756.JPG

Ezt még egyszer megismétlem (vagy amíg el nem fogynak a hozzávalók), a tetejét pedig tetszés szerint díszítem csokireszelékkel, csokiszívvel, vagy bármi mással.

img_0758.JPG img_0757.JPG img_0759.JPG

Nagyon könnyű és nagyon finom, érdemes kipróbálni!

Szólj hozzá!
Címkék: tiramisu

A bejegyzés trackback címe:

https://edesizek.blog.hu/api/trackback/id/tr488312588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása